Nu slipper nu alla mina Justin Bieber inlägg.


http://justindbieberfan.blogg.se/

Träning


Kom hem från min träning för ett tag sen. Har försökt få tag på Nanna, men hon svara inte. Som vanligt ;D Aja, nu ska jag duscha. Puss!

Någon som vill dela på frakten?


Lol. Men om det är ngn som vill ha ngt från underbara hottopic så säg gärna t mig så kan vi dela på frakten :-)
Det finns jätte mkt snyggt och alla olika artister/tv-program/skådespelare/musik finns typ. Klicka här för att komma t hemsidan. Hör gärna av er t mig på min Facebook, Cornelia Samuelsson elr twitter Corre97. Puss!

Steak House


Tjo! Efter skolan följde jag och Nora med Mika när hon tränade. Sen gick vi t medis och sen vidare t tjärhovsplan där Leo & JazzNisse va. Va där i typ två timmar? Haha, innan jag och Nora stack hem hängde vi upp mikas saker i ett träd och tog hennes mobil. Moahahahha. Men vi Nora gav tbx en sen. Aja, kom hem halv 7. Sen dess har jag bara suttit vid datan och ätit middag. Men nu ska jag gå och ta en piggepiggeliiin! Puss'

Nu är det DH!

http://nwamotherlode.com/wp-content/uploads/2009/09/desp-housewives-apple.gif
Me like.

Varför har du bara bilder på Justin Bieber?

-För att jag är för ful för att vara på bild & Justin Bieber är snygg. Jävligt snygg.

Varför har du bara bilder på Justin Bieber?

-För att jag är för ful för att vara på bild & Justin Bieber är snygg. Jävligt snygg.

Nora & Nanna


Kom hem t mig halv 4 och vi gjorde typ inget specielt. Lekte med Betty typ, haha. Aja, hade träning vid 6. Den va ganska jobbig. Kom hem för typ 20min sen och har precis ätit middag och glass (y) Nu ska jag duscha. Puss!

Justin Bieber Lips licking. Lol


Fuck snow!

http://sushibandit.com/wp-content/uploads/2010/10/fuckoff.gif
Kom nyss hem från skolan. Vi slutar 14 idag så det är nice. Gick hem direkt efter skolan för att alla mina kompisar slutar 15. Elr inte Matilda, men hon stack t stallet. Aja, har träning idag runt 18 tiden. Då får det inte snöa! -.- Lixom, jag trodde att det äntligen skulle bli sommar. Men, nej. Tydligen inte. Är så jävla trött på Sverige! Ett litet tråkigt skitland...

Jag är en dålig kompis.


Blogga är ganska tråkigt.

[Ta bilder är inte heller så kul. När man ser ut som ett mongo.]
Så det är därför jag inte gör det så ofta. Just nu är jag hemma hos Matilda. Vi har pluggat Matte. Duktiga som vi är. Innan vi gick hem t henne chillade vi vid tjärhovs plan med Nanna, Nora, Vincent, Jack, Leo, Elsa, Celly och ngra till. Det va typ allt jag hade att säga. Puss!

Nytt:


Tygskor från H&M 99:-/st

Sommartid


Yes, då var det sommartid och sol! Men fortfarande kallt som fan :@ Aja, hade match imorse. Vi vann med 4-0 [tror jag..?] Kom hem kl. 14 och har ätit mat och duschat. Snart kommer Agnes hit och vi hittar väl på ngt rüligt. Sen går vi nog på NSN ;D Haha, men nu ska jag sminka mig. Puss!

Äntligen hemma


Yes, då var man hemma efter 3dagar borta... Borta bra, fast hemma bäst. Fast, nej. Jag vet inte. Aja, idag har jag tagit lagfoto med mitt lag. Blev skitfult som vanligt. Efter det stack jag och Agnes hem t henne. Sen skulle hon på match så då stack jag hem. Nu är jag hemma och lyssnar på musik. Skulle kanske träffa Nanna idag, men får inte tag på henne! Svara i mobilen din jävel! ;D Nu ska jag duscha och byta om. Puss!

Har man världens bästa kompisar, så har man


Tack t Mika som gjorde att jag inte såg ut som en tönt med svarta fula 3D-glasögon & tack t Nanna som har gjort min dörr jävligt snygg! Tack, älskar er! ♥

NSN igen!


[Glömde såklart kameran igår...]
Igår var jag deppig som fan hela dagen... Som ni kanske fattade i inlägget jag skrev innan? Aja, hade träning halv 8 t halv 9. Efter dem sprang jag som fan från kanalplan t medis och kollade på NSN igen med Matilda och Saga! Vi var helt själva i hla salongen! C00lt som fan! Lixom, jag har aldrig varit själv i en biosalong och så får jag vara  det på världens bästa film ;D Men grät inte alls lika mkt och fick inte panik. Jag var bara lycklig! Elr grät typ halva... Men i slutet när han sjuner Baby stog jag och Saga upp och skrek som fan! :D Efter bionsov jag hos Matilda. Nu har vi lunch och ska strax tbx t Ica -.-  Puss!

-


Vem bryr sig?


Ingenting har ngn mening. Det har jag och Matilda kommit fram till.

Justin Bieber: Never Say Never 3D


Jag  vet inte vad jag ska säga. Vad jag ska skriva. Igår var den bästa dagen i mitt liv. Har inte gråtit så mycket på väldigt länge. Har inte haft sån panik. Har aldrig känt den känslan. Men en sak är saker... Inget kan slå NSN. Inget.

Ica Fika Med Glass

Sry för att jag inte bloggad eigår. Men hann inte. Var med Saga efter skolan och vi gick och kollade i affärer och köpte det sista t NSN... SOM ÄR IDAAAAAAAAAAAG! Sen på kvällen hade jag träning och sen var det ju DH ;D Aja, idag satck jag t Matilda vid 10 i 9 och lämnade min väska sen gick vi t Ica. Vi har typ fått packat upp massa varor och fått gratis glass! :D Men nu måste vi sticka tbx snart. Vi slutar 15  och då sticker jag t Saga och sen vidare t Rigoletto!!!!!!!!!!!!!!! Puss!

Awesume vecka med stort A!


GAAAAAAAAAAH!

Tumblr_li3obxvmpn1qe4nyno1_500_large
Har inte varit såhär glad på länge! Jag är helt hyper och det bara spritter i mina ben! Vill bara springa runt och hoppa och skrika! jag vet inte exakt varför, men allt känns så bra just nu! och jag är lycklig! och snart är det NSN! aaaaaaaaah! nu ska jag ta en tredje piggelin och hoppa i min säng. puss!!

Seg data!


Jag får damp när min data är seg. Lixom, man ska väl kunna vara inne på massa olika sidor, hålla på i PS, lyssna på spotify, ladda ner musik, picasa osv utan att datan ska bli seg? Elr? :P Jag hatar iaf när den är det. Onödigt inlägg. Men det är ju iaf en update? Puss!

Det är bara två dagar kvaaaaaaaar!

O M G, D E T  Ä R  B A R A  2  F U C K I N G  D A G A R  K V A R !


Nanna dizzade mig

ibeliebbiebergomez:  I do miss this A LOT !… Sigh…
Haha, efter skolan stack jag och Nanna hem t mig och har varit här sen dess. Vi gjorde inget specielt och Nanna stack redan efter en timme typ! *sadface* Så nu har jag inget att göra. Ska nog surfa runt på Utube liet. Puss!

Planer...


Jag har jääääätte många planer på hur mitt rum ska se ut! Problemet är bara att jag inte har pengar att köpa allt som behövs! Så får börja med att sätta upp massa kort osv. Lite tråkig upate. Puss!

Aaao

Blir fan ledsen när jag ser det här.

Kom precis hem från träning. Lol


Har varit hemma hela dagen och haft tråkigt. Men skulle ha träning på kvällen och träffa alla lagkompisar. Men min pappa hittar inte t stället där vi ska träna... Så vi åker runt i en timme och letar så jag hann inte ens t träningen! Om jag va irri på min pappa? Eh, JAA! Lol. Så ingen träning för mig inte. Aja, nu har jag precis kollat på solsidan och håller på att fixa lite på min spotify ;D Puss!

My heart is empty without U


Oh, snap!

Tumblr_libo2if46l1qe42ijo1_500_large


Söndag

är en dag jag hatar. Hejdå.

Tack, jätte snällt...

-Du får inte färga håret.
-Du får inte tona håret.
-Du får inte vara uppe sent på en helg.
-Du måste vara med familjen.
-Okejdå, du kan få ta hå i öronen.
-Du får inte gå och köpa en vårjacka.
-Du får inte pengar för byxora.
-Du får inte beställa en tröja.
-Du får inte ha ett liv!

Bad update!

Yes vet att det har varit sjukt dålig update dom senaste dagarna... Men idag har jag varit med saga hela dagen, vi träffades ute och gick runt lite på söder innan vi gick hem t henne och hade det chill! Satt på hennes ballkong och lyckades planera saker t NSN3D! ;D btw är inne på iphone nu så inga bilder. Sry

Skillz


Love this pic's


Bilder från när Justin Bieber and Jaden Smith var på NBA basketball game mellan Lakers och Houston Rockets på Staples Center.

Ångest

Tumblr_li5v2mhnqj1qeoyijo1_500_large

Min dag

Bara för att du, Agnes ska få se att det är värdelöst att skriva om:
Gick upp kl. 08 och va skit trött och såg ut som ett miffi [som alltid] gick t skolan, hade 3tråkiga lektioner, hade lunch och åt ingenting pga äcklig mat. Satt kvar i matsalen i en timme [som vanligt] lyssande på Matilda & Nisse som gör narr av mig och att jag gillar Justin Bieber. Har A-pass. Går hem. Ramlar påväg hem. Gör illa mig. Kommer hem. Sätter mig vid datan. Roligt inlägg, nej vad var det jag sa?

Never say Never, hahahh!


Awesome


Hötorget


[Som vanligt inga bilder...]
Tjo, efter skolan stack jag, Saga, Nanna och Nora in t Hötorget! Vi kollade i affärer, satt på donken, var inne på Sergel och ja, bara gick runt och hade det roligt! Älskar verkligen er tjejer! Juste, jag köpte ett par svarta jenas oxå. Och jag glömde min mobil i provrummet! Men som tur va kom jag på det och sprang tillbax och den låg kvar. Vet inte vad jag skulle ha gjort om den INTE hade gjort det... Men kom hem för typ 20min sen och ska sticka t boxningen om 10. Så need to go. Bloggar nog inte när jag kommer hem för då är det DH! Har längtat som faaaaan. Puss!

@ School

Tumblr_li1a9ukclu1qabwq2o1_500_large'
Nu sitter jag i skolan och har piss svenska. Vi ska göra en jävla redovisning om Rosa Parks i världens sämsta grupper! yey... Efter skolan sticker jag och Saga t punktshop och kollar lite. Sen har jag träning kvart över 7. Puss!

Pancakes

Tumblr_lhphlmersn1qaei43o1_500_large
Har precis käkat pannkakor och glass (y) Nu sitter jag och chattar med min kära Ica kolega, Matilda! Och kollar på vänner och lyssnar på Justin Bieber, mkt på en gång ;-) Men nu ska jag gå och hämta some candy from tha kitchen! Puss!

Irriterad...

på att man inte kan kommentera på min blogg! Funderar på att skapa en ny... Men jag brukar iof inte få så många kommentarer så om det är ngt ni vill adda Cornelia Samuelsson @ facebook elr Corre97 @ twitter. Puss!

Hissar/Dissar

Haha, har aldrig skrivit ngn Hiss/Diss sak. Men just nu har jag tråkigt och tänkte göra det för er skull *host*

  • Justin Bieber! Aso, jag är så jävla glad över att jag började gilla honom. Jag har aldrigt riktigt gillat
    ngn sådär jättejättejätte mycket som ganska många gör. Jag har lixom aldrig riktigt haft ngn "idol/förebild". Men Justin Bieber är verkligen det för mig. Han betyder verkligen allt. Jag läser om honom varge dag [bloggar, twitter osv] lyssnar på hans låtar och kollar på bilder. Jag vet att vissa tycker att det är stört att man kan älska ngn som man inte ens känner, men vafan. Såklart man kan? Jag älskar honom för den jag tror att han är och jag är helt säker på att jag skulle älska honom för den han igentligen är oxå.

  • Mina underbara vänner! Dom finns alltid där för mig och jag finns där för dom. Det är så jävla bra känsla att veta att jag har ngra underbara tjejer som alltid kommer finnas vid min sida. Och så har vi så jävla kul tsm! Lixom, mitt liv skulle inte vara ett liv utan er. Ni betyder allt. Stor hiss t er!

  • Youtube! Tänk om inte Youtube fanns? Tänk om man inte kunnde lägga upp videos på internet? Ja, det finns ju massa andra sidor där man kan ladda upp, men Youtube är ju den största. Justin Bieber tex, han blev ju känd via Youtube. Hur coolt är inte det? Att man kan lägga upp en video och sen bli världskänd? Aja, en stor hiss t Youtube för att... Det är bäst helt enkelt!

  • Photoshop! Jag älskar att sitta och göra bilder i PS. Jag fick det förra julen av min morfar och visst, jag kanske inte är så super bra, men jag lär mig. Och huvudsaken är att jag tycker att det är roligt. Kan sitta hur länge som helst och hålla på med ngn bild. Tröttnar aldrig. Så en stooor hiss t det!

  • Musik! Finns det ngt mer att säga än att man inte kan leva utan musik? Nej, jag tycker inte det. Musik är min drog och alla behöver det.

  • Japan! Allt som händer i Japan just nu... Det är så jävla hemskt. Jag vill inte ens kolla på videos/bilder. Blir bara rädd. Kan inte fatta att det blev så stort, att så många är saknade. 10 000 personer. Det är en så stor siffra att jag inte ens kan föreställa mig hur mkt det är. Önskar att jag kunde göra ngt och inte bara sitta här och vara inne på datan som om ingenting hade hänt...

  • Nu känns det ingen mening med att skriva ngt annat. Jag menar om jag skulle dissa att jag "inte har så mkt pengar" skulle det bara se fånigt ut när jag precis har skrivit om Japan. Jag menar, jag har ingenting att klaga på. Igentligen.

Yeah!

animated gif maker



Lite cool fakta:


[En låt som hon är med i, älskar låten!]
Tinashe följer mig på Twitter! Jag följde inte ens henne och hade aldrig tweetat elr retweetat ngt med henne. Bara en cool sak som jag var tvungen att säga :P


@ Matilda


Nu är jag hos Matilda. Vi har precis fixat praoplats hos Ica. Och nu sitter jag vid hennes skitcoola data! Touch-data! ;D Puss!


Outfit:



Linne: H&M
Tröja: Ginatricot
Byxor: H&M

Hemma från skolan


[Finns det ngn vackrare? Nej.]
Pallade inte gå t skolan idag, mår inte så bra. Gick upp för typ en timme sen och har bara legat i min säng och kollat på Tv. Kl. 1 ska jag träffa Matilda :-) Det va det jag hade och säga. Puss!

Photoshop - JustinDrewBieber


Fashion


Träning


[HAHAHHA! Gammal random bild.]
Jag har kommit fram t att jag sover som en stock, haha! Men min mobil ligger bredvid mig på ett bord när jag sover och när jag vaknade imorse hade jag 1missat samtal och 3sms, haha. Aja, trodde att min träning började 11:15 så gick upp kl. 10, men den började tydligen 10:45 så fick skitbrottom! Men träningen va väl helt OK. Det är så jävla kvavt i hallen som vi spelar i så det är ju ett minus. Men nu ska jag duscha och fixa mig. Jag är seeeeg! Sen sticker jag förmodligen t Matilda och vi ska försöka fixa våran prao. Puss!

My wall



Present from my mom


Magskrärp, hårnålar & armband ^^

Candy!


Nu ska jag tjocka i mig med godis! Och kolla på Melodifestivalen... HAHAHAH! Aja, bloggar mer imorrn. Puss!

Nytt



@ Home

Tumblr_lhgowxjhnx1qdtfvpo1_500_large
Kom nyss hem. Har varit på Götgatsbacken med min mamma, köpte tre tröjor [bilder kommer senare] och godis, mat osv. Matilda avr i stallet och skulle komma hem kl. 18 så jag tror att vi träffas imorrn och fixar prao :-) Aja, har snackat med bästevän i tele oxå. Stackarn är sjuk och äter pencelin :( Saknar dig! Men nu ska jag in åp twitter. Puss!

Lördag.


Gick upp halv 12 och sen dess ahrj ag ätit frukost och suttit vid datan. Har inga planer för idag, elr ska ringa Matilda. Vi ska försöka fixa våran prao som är den 23-25 mars. Så kanske träffar henne lite senare :-) Annar har jag ingen aning om hur min lördag komemr se ut. Btw, har blivit sjuk igen nu... Men pallar inte ligga hemma och deppa. Puss!

#prayforjapan ♥


Omg, tack Nanna!

http://svt.se/content/1/c8/01/32/88/05/itaketsandrewS.jpg

Misfits - Kleerup ft. Lykke Li - Until we bleed
Har inte vetat vad den här låten heter förns nu när Nanna hade lagt upp den på hennes blogg [bynanna.webblogg.se] och OMG vad jag älskar den! Den är ju med i "I taket lyser stjärnorna". Världens bästa bok & film. Men den här låten är så jävla bra, underbar, vacker och otroligt sorlig. Framför allt eftersom att jag kopplar ihop den med "I taket lyser stjärnorna" som är så himla sorlig.

Ny design

<--- Nya - Gamla --->
Är inte nöjd, men min gamla va så jävla fail.

Där sprack min största dröm

Jag trodde att det kunde gå. Jag trodde verkligen att det fanns en chans att det skulle gå. Men sen sprack det, precis som jag visste. Det kommer aldrig att gå.


Fredag.


Skolan va skit jobbig! Hade ont i halsen hela dagen & höll på att somna typ hela tiden -.-Aja, efter skolan stack jag, Nora, Vincent F, Jonas, Nisse, Leo och Carmelo hem t Carmelo och kollade på ngn film och åt nutella ^^ Haha, men det va trevligt. Men det va fett pinsamt, för Carmelo gick t sin träning och vi stannade hemma his honom och hans mamma var hemma... Och när vi skulle sticka visste hon inte att Carmelo inte va hemma. Ingen fattar. Lol. Då stack vi iaf ut ett tag och träfafde Felicia & Malle en snabbis och det va en skitläskg tant på medis som snackade om Jesus... Haha, bara Nora som fattar. Men nu är jag hemma och ska sova. Puss!

Du betyder så jävla mycket för mig.


Du gör så jävla mycket för mig. Och jag gör fan inte ett skit för dig. Förlåt. Men jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra. Oavsett vad.

Alla tycker...

Säkert att jag är jätte töntig som skriver att jag har gråtit osv. Men som jag skrev innan, jag är patetisk. Och du behöver ju inte läsa min blogg. Som handlar om mig. Mitt liv. Mina känslor. Som jag skriver på internet. Där alla kan se dom. Men, det är på internet som jag kan se den jag vill se. Låtsas att vara ngn annan. Ngn mycket bättre.

Dag 24 – Det här får mig att gråta.

[Jag vet att jag ligger en dag efter, men bloggade ju inget igår. Eller? Aja, det här är den sista dagen.]

När jag ligger i min säng på kvällarna och lyssar på musik [JB] och inser att jag aldrig kommer bli ngt/ngn. Att jag är ful, tjock och äcklig. Patetisk. Och att jag världens finaste vänner. Och att jag inte ska gnälla. Rättare sagt, jag gråter för att jag är patetisk & vet att jag aldrig kommer lyckas med ngt. Och att mina drömmar aldrig kommer gå i uppfyllelse.

Fucktup.


[Just one of them...]
Natten t idag och idag har allt avrit fucktup. Elr inte allt, men för mig... Sov i 6timmar eftersom att jag låg och grät igårkväll... Började gråta i skolan, lixom wtf? Vet inte vad det är för fel på mig. Jag antar att det betyder mer för mig än jag hade trott. Efter skolan elr kl. 14 stack jag t tuben och mötte min pappa [slapp No-lektionen!] och åkte t Tekniska där det va ngn ögondoktorn som jag skulle t och kolla min vagel som jag har hafy i ett halvår nu! :@ Men han sa att jag intye behövde operera och att den skulle försvinna av sig själv. Så kom hem för typ en timme sen och har suttit och kollat på Projekt Runaway. Nu ska jag fortsätta med det. Btw, har grym huvudvärk & är helt svullen under mina ögon för att jag sov så lite typ...


Fan videos

Haha, jag älskar att sitta och kolla på massa fan videos! Vissa blir man glad av & vissa blir man ledesen av... Men det är helt jävla underbart. Önskar att jag kunde göra massa själv!

Dag 23 – Det här får mig att må bra.


M U S I K !
Lixom, om man är nere och sätter på en bra låt kan man plötsligt glömma bort varför man var arg, ledsen elr ngt liknande. Så är det iaf för mig. Men man måste lyssna på rätt musik. Viss musik kan bli jag ledsen av. Framför allt om jag redan är nere. Aja, musik är iaf en av dom sakerna som får mig att må bra. Sen är det ju såklart mina kompisar, att resa, sommaren, sovmorgon osv. som jag oxå mår bra av!

Home from school


Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. Slutade kl. 14 idag! Haha, men Matilda skulle t stallet och är inte i samma grupp som alla andra personer. Som slutade kl. 15. Så jag gick hem och satte mig vid datan ist! Vilket liv, va? Puss!

Dag 22 – Det här saknar jag.


THAILAND!

Sånt jag måste ha nu!


Ja, jag har laggt upp ganska mkt jag vill ha på senaste tiden... Men dom här sakerna måste jag verkligen ha. Snart! Plus att jag måste spara pengar...

@ home


Haha, random bild som jag tog nyss... Swagg!
Kom precis hem från Saga. Gick dit typ direkt efter skolan. Vi har kollat på Jb-videos [såklart] snackat, kollat på Gosip Girl och haft det allmänt trevligt! :-) Vi har planerat lite om NSN premiären oxå! Kolla... Jag hade lixom bestämmt vad jag skulle ha på mig och allt, men nu när vi ska in på en hemsida och betälla hem tröjor... Såfinns dom bara i XL! Ååååh, jag är så jävla lack! Men, men jag ska fixa det på ngt annat sätt. okej, ingen bryr sig typ. Haha. Puss!

@ school


Tjo! Nu sitte jag med Mika i media. Börjar om 20min. Har precis ätit lunch åt inte ett skit. hatar våran skolmat! Aja, nu ska vi upp och vara sociala ;-) Puss!

Foton som ska upp på väggen!


Älskar dom med mig och Nanna! :-)

Dag 21 – Mina rädslor.

Bli av med alla mina vänner...

Outfit


Tröja: Adidas
Linne: BikBok
Byxor: H&M

One way ←


Min nya [vet inte vad jag ska kalla det] spegel-skylt-tavla.

Sorglig, men underbar


Så himla sorglig... Men oxå jävligt underbar. Och sann!

Shit, det är helt sjukt.

184896_177619005607893_102402909796170_147439_7308595_n_large
http://matildakjellgren.blogg.se/images/2010/100_9113_98649629.jpg
Han är så jävla stor, så jävla otrolig, så jävla mektig!

Back @ home


Kom nyss hem från ringen. Efter senaste inlägget har jag duschat  fixat mig. Sen stack jag t ringen med mamma. Skulle köpa lite saker t mitt rum, men hittade ingen förutom en liten spegel. Aja, nu är jag hemma och ska fixa lite på mitt rum. Typ sätta upp ramar och sånt ;D Puss!

Godmorgon


Har precis ätit frukost & ska snart hoppa in i duschen och sen klä på mig osv. Sen ska jag väl hitta på ngt roligt. Sista dagen på lovet! *saaadface* Puss!

I need money!


Bildbrist!


Shit, kollade igen min blogg... Jag har ju INGA bilder! Har inte tagit bilder med min kamera på skitlänge! Men det ska det bli ändring på! NU! Förlåt för en tråkig blogg med bara bilder från Weheartit och på Justin Bieber...

@ Home


Jag och Nanna stack hem t mig halv 4. Vi gjorde ingent specielt. Bakade kladdkaka och drack chaité. Hon stack hem halv 6 och sen dess har jag varit så duktig och städat mitt rum! Aja, nu ska jag kolla bloggar. Puss!

We♥it

Tumblr_lh73xbp2oc1qbvbdso1_500_large
Tumblr_lhdepd38hp1qbetewo1_500_largeTumblr_lhkl2jaddi1qenb6to1_500_largeTumblr_lhk7a3lmhe1qaodr1o1_500_large

Dag 20 –Min favorit årstid.

Tumblr_lhklh8dp1v1qg4mjr_large
Sommaren såklart!
Lixom, allt är bra på sommaren! Slipper skolan, varmt, bada, vara med kompisar, grönan, jag fyller år. Ja, vad man än gör så är det bättre på sommaren! Åh, längtar som fan!

Bad update


Men så blir det när sover hemma hos en kompis. Haha, men jag gick upp för typ en timme sen, Nanna har typ varit vaken i en evighet... Aja, igår hade vi det bara chill och kollade på Karate Kid! Somnade kanske redan vid 01:30? Juste, skulle igentligen ha cup idag. Men kan inte vara med för att jag fortfarande är sjuk! *sadface*. har varit sjuk i en hel vecka nu! Inte kul. Idag ska jag försöka få tag på Matilda och få henne att följa med mig och ta hål i öronen! ;D Annars hittar jag väl på ngt annat rüligt. Puss!

Kommer aldrig att förlåta mig själv.


Sticker t Nanna!


Ja, jag är seg. Men nu sticker jag t Nanna. Sover där oxå. Puss!

Dag 19 – Detta ångrar jag.

Tumblr_lgmt291roe1qf3rqlo1_500_large

Att jag inte gick på Jay-Z när han var i Sverige i sommras!

True story


Tell me



Desperate Houswives!


Längtar!

The golden ticket


Godermorgen

183607_143062295758448_143061895758488_281920_679259_n_large
[Omg... Världens finaste!]
Tjo alla glad! Idag gick jag upp kl. 11 och har precis ätit frukost och klätt på mig. Sticker kanske hem t Nanna ute i Stureby idag och bara chillar. Ja, så blir det nog. Puss!

Godis

Tumblr_l2wpb3oma11qac6sjo1_400_large
Nu ska jag tjocka i mig godis och kolla på film med min moster. Mys. Puss!

Dåså



- Justin Bieber

Första dagen ute

http://thefanofjustinbieber.blogg.se/images/2011/14_135607444.jpg
[Bild kommer snart]
Somsagt kom ju Nanna vid kl. 13 och vi va hemma hos mig ett tag. Sen stack vi t ringen och gick rut där ganska länge och kollade i affärer, eller typ bara på H&M och var inne i handikapps provrummet [som är större än alla andra] skit länge, haha. Fick med mig lite saker som jag kan lägga upp bild på sen. Sen åt vi glass och gick t medis och mötte Saga, Nora, Matilda, Jonas, Nisse & Jack och hämtade ut biljetterna! Aso, OMG! Jag och Saga blev typ helt nervösa! Aja, Elin, Vincent och ngra t va oxå där så sa typ hej t dom och sen gick vi och köpte godis, man måste ju fira lixom? ;-) Aja, sen gick jag och Nanna hem t mig och åt middag. Hon stack kl. 20 och nu känner jag att det här är ett alldeles för långt inlägg! Puss!

Dag 18 - Min favorit plats.

Har många, men en av dom är:
2459601563_e9f7fc3afc_large

Träffa Nanna


Yes, Nanna kommer hit kl. 13 och då ska vi nog gå och kolla i affärer. Skulle t hellas och grilla med massa, men Saga ringde mig nyss och sa att dom åkte nu... Haha, vi är för seeeeeega. och jag vet inte ens om jag skulle pallat åka buss. Hehehehehhe. Aja, nu ska jag klä på mig, äta frukost osv. Puss!

Grattis Saga!


Haha, kommer ihåg förrå året när vi satt och räknade ner t 00 slaget på facebook. Det va fan ett år sedan! Det har hänt jävligt mkt emellan oss sen dess... Men jag är glad över hur vi har det nu :) Iaf, Grattis! Hoppas att du får en fin dag.

Är bara besviken


Hur fan kan man tjäna pengar på att förstöra andras liv?
Hur fan kan man ljuga så mycket?
Hur fan kan man vara stolt över att vara människa?

Så jävla bra sagt.

jag har hela tiden gått runt och trott "men herregud om dom bara erkänner kommer allt bli lugt" men kolla hur det har blivit, det är seriöst kaos. Jag erkänner att jag först var lite irriterad när nyårsbilderna kom up men nu - jag är allvarlligt bara glad för dom. Jag kan bara prata för mig själv, men förtjänar inte alla lycka? Och personer som fucking lever för musik - och att göra människor - sina fans lyckliga, får det här? Det är fan inte rättvist.
- Saga Lw -
http://schwag.spotlife.se/

Underbar video


jag vill oxå kunna göra massa fan-videos! Men har inget program :'(

Cp blogg


Man kan inte kommentera och man kan inte kolla på senaste händelser [översikt].

Kommentera

Det verkar inte gå att kommentera på min blogg... Men jag jobbar på det <--- HAHA!

Dag 17 - En dröm.


IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA MATILDA ÅR...


Vi har verkligen otroligt många minnen tsm! Kan inte fatta att vi redan har känt varandra i typ 4år. Fast ofs, det känns fan som mer! Åre är en av dom bästa resorna jag har gjort i mitt liv! Det va så jävla kul! Filmklubben, Ikea-bilen, pappas pizzeria, talang, silverkula ♥ Agenten osv. Vi har så himmla många minnen från när vi va "små". Nu förtiden glömmer jag typ bort allt vi gör ;D Haha, nej. Men nu är du fan 14år och en äckta fjortis! Lova att inte mobba mig. Aja, jag älskar dig ngt otroligt & hoppas att din födelsedag blir awesume! :D

[Chillbacken]

[Smygpeace]

OhMyGod!


VI HAR BILJETTERNA!

Satan


Då måste jag gå upp typ kl. 07 då...

Bara 11timmar & 50min kvar!


4 simpla saker jag vill ha:


Dag 16 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

HAHAHAHAH! Glöm det!

Dag 15 - Innehållet i min väska.

[Vet att jag ligger lite efetr med den här saken... Men, men.]
Tumblr_l9mpbls8hf1qe24hwo1_500_large
-Innehållet i min väska.
Skulle gärna se ut såhär ↑

Dålig bloggning


Men så är det när man är sjuk -.-' Men mår iaf lite bättre nu. Har inte varit ute på två dagar, men ska ut idag och fixa Bio clubb-kort. Så att jag kan boka biljetter t NSN imorgon! Aja, det va allt jag ahde och säga. PUSS!

HAPPY B-DAY!


It's your day today and I hope there will be a blessed one! And that U get your grandma's cheesecake! ^^

RSS 2.0