Dag 14 - Min skola.

Jag går på Katarina Norra skola, elr Knorra som dom flesta säger. Jag trivs ganska bra i min klass. Med alla kompisar och sånt, men inte med skolan. Tycker att den är jätte tråkig, dåliga lärare, mkt läxor och bara jobbig! Men tyvärr har man väl inget val..?

Sjuk

Yes, då är man sjuk på sportlovet då! Yeeey -.- har legat hemma i soffan hela dagen och haft huvudvärk och förkylning. Men jag SKA bli frisk. Iaf t på tisdag. Puss!

Bio med Mika


Nu har jag precis duschat, klätt på mig osv. Ska på bio med Mika 16:10 i Sergel ↑. Men nu ska jag ta ngt att äta. PUSS!

Ny design


[Klicka på ngn av bilderna för att se headern större]
Jag är ganska nöjd. Den är lite speciel & rätt simpel på ngt sätt, men jag har den så länge. PUSS!

Dag 13 – Mina idoler/förebilder.


Just nu har jag två förebilder: Justin Bieber & Rihanna. Justin Bieber är lixom bara bäst! Han visar att man kan gå från att vara ingen t att vara störst. Never say Never lixom. Aja, han är min största idol just nu. Rihanna är världens vackraste tjej! Och har en underbar röst! Jag vet inte så mycket om hennes bakrund och allt. Men för mig räcker det med musiken.

@ Home

Tumblr_lgfyp1j93k1qg00gio1_500_large
Gick upp kl. 11, åt frukost och klädde på mig. Sen stack Matilda t stallet och jag stack hem. Så har varit hemma i en timme typ och ska snart duscha och fixa mig. Är jäte trött och håller på att bli förkyld :'( Inte kul. Aja, bloggar mer sen. PUSS!

Godis + 2L läsk!

Tumblr_lgxwobtu8m1qbvd39o1_500_large
Nu är jag hemma hos Matilda. Har varit det sen kl. 17. Vi har precis varit ute och hyrt film och köpt snacks. Nu ska vi kolla på filmen. Btw, sover här! ;D


Dag 12 - Någon jag saknar.


Slutade kl. 11!

Sen dess har jag, Nanna och Nora varit hemma hos Mika och kollat på skräckfilm och haft det roligt. För en stund sen kom Matilda och Mikas kompis Sofia. Btw, nu har jag sportlov! Skit skönt. Aja, nu sticker vi ut. PUSS!

Ja, tack!

Fyfan va coolt att ha den signerade dräkten som Justin Bieber har i Best Buy reklamen! Skulle kunna ge vad som helst för den. Problemet är bara att jag inte har 16 300:- som den ligger på nu. Och det kommer säker bli mer! Men, men that's life... Badly enough.


Adobe Photoshop


Dag 11 – Mina syskon.


[En ganska gamal bild]
Saga & Betty. Saga är 11 och Betty är 7månader. Saga och jag har bra rellationt till varandra, men vi bråkar ganska ofta. Just nu tycker jag för det mesta att hon är jobbig, men när vi är på semestrar, eller lixom "är med familjen" Så kan vi ha riktigt roligt! Betty föddes i sommras och är världens sötaste lilla bebis!

R.I.P HAIR FLIP


[Aw, kan man vara sötare? Nej.]

Tjofan, jag är en...


Idag hade jag No prov i skolan. Det gick väll helt okej. Efter luch hade vi mentormöte, var med i Nannas & Noras mentorgrupp. Satt och garvade för alla satt helt tysta. Okej, ingen fattar. Men det skiter jag i [busigt va?] Aja, efter skolan gick jag och Nanna och kollade i ringen i typ en timme. Sen stack hon hem och sen dess har jag varit hemma och lyssnat på Justin Bieber och fixat i PS :) Ja, jag är mobbad. Men det är väll inte mitt fel? Juste, skulle igentligen ha träning idag oxå. Men den blev inställt "p.g.a snö och kyla" så mer tid vid datan! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. No lifer. PUSS!

Kexchoklad


Nu ska jag dricka té och käka blåbärs-kexchoklad. PUSS!

Nystädat


Nu har jag städat mitt rum och vikt in alla mina kläder i min garderob. Visst är jag duktig?

Romme!




Juste, jag har ju glömt att blogga om Romme! Jag va ju där igår med min klass. Vi samlades på skolgården kl. 06 och då kom våran buss som vi satt i 3timmar på dit och hem vägen. Dit satt jag bredvid Matilda och vi satt längst bak med massa andra. När vi kom dit åkte jag med Nanna och Matilda. Sen käkade vi lunch och sen åkte jag med lite olika. Typ Nanna, Ruben, Mika, Malle, Felicia och Nisse. Jag ramlade inte en enda gång. Fett stolt! ^^ Jag tycker att det va en lyckad dag och jag hann åka så mycket som jag ville och gjorde inte illa mig :) Bussresan hem va ganska tråkig, men hade massa godis och musik som rädda mig, haha ;D Aja, det va en rolig resa/dag och jag längtar redan t nästa år. PUSS!

Nanna och Nora


Nu är jag, Nanna och Nora hemma hos mig och pluggar. Har varit det hela dagen efter skolan. Vi har för det mästa kollat på Tv... Men, men vi är ju bäst så vi klarar allt! ;D PUSS!

Dag 10 – En semester.

Tänkte skriva om min senaste semester när jag va i Thailand i 4veckor, men har ju skrivit om den ganska nyligen på min gamla blogg. Så jag ska nog "berätta lite om" min semester i New York. Jag va där för några år sedan med min familj. Det va en väldigt cool resa och jag vill tillbaka dit NU! Vi va där på deras nationalldag och kollade på massa fyrverkerier. Shoppade... Mycket! Kollade på frihets-guddinan Och gjorde massa andra roliga saker.


@ Matilda

Nu är jag hemma hos Matilda med Nanna, Matilda och Nora. MEn nu ska jag käka nudlar. PUSS!

Fortsättning följer

Har redan börjat med den här på min gamla blogg. Så jag tänkte fortsätta här:
Dag 01 – En bild på mig.
Dag 02 – Ett minne.
Dag 03 – Min familj.
Dag 04 – Något som får mig att le.
Dag 05 – En önskning.
Dag 06 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 07 – En låt.
Dag 08 – Ett ögonblick.
Dag 09 – En film som får mig att gråta.
Dag 10 – En semester.
Dag 11 – Mitt syskon.
Dag 12 - Någon jag saknar.
Dag 13 – Mina idoler/förebilder.
Dag 14 – Min skola.
Dag 15 - Innehållet i min väska.
Dag 16 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 17 - En dröm.
Dag 18 - Min favorit plats.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 –Min favorit årstid.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Det här saknar jag.
Dag 23 – Det här får mig att må bra.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Ska upp kl. 05

http://justindrewbieber.blogg.se/images/2011/63613075joshierockz221201111653am_133828797.jpg
[Två otroligt snygga människor!]
Yes, ska t Romme med klassen imorn. Vi ska vara vid skolan 06:15 så måste sov nu -.- PUSS!

Happy!


Nu har NSN the remixes släppts på spotify! *happyface* (y)

Välkommer t min smexiga blogg!


[En bild på mig]
Innan jag skaffade den här bloggen så hade jag Myspacce jääääätte länge... Men har tröttnat på den nu! Plus att min mamma läste min gamla blogg -.- Så jag hoppas att den här bloggen kommer förbli "föräldrafri". Haha, det rimma ^^ Aja, i den här bloggen kommer jag att skriva om mitt liv [som alla bloggar?] när jag är med kompisar. Jag komemr oxå försöka att lägga in många bilder och så kommer jag blogga om Justin Bieber. En av mina största idoler. Men, men. Kort och sagt: Det här kommer vara min "personliga" blogg som förmodligen bara mina vänner kommer att läsa. PUSS!


RSS 2.0